De logische route in de software

Van de eerste kennismaking met een potentiële klant (CRM) t/m het versturen van een factuur (Facturen)

Jorike van Dijken avatar
Geschreven door Jorike van Dijken
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Bij Simplicate vinden we het onze business om die van jou te verbeteren. Wij geloven dat echte verbetering voortkomt uit het versimpelen van complexe zaken. Daarom is het onze ambitie om software te bouwen die briljant is in zijn eenvoud. Dus bij ons kom jij op de eerste plaats en focussen wij ons op de belangrijkste reden waarom jij überhaupt business software zou willen gebruiken: om het jezelf makkelijker te maken.

Met Simplicate beheer je je klanten, taken en projecten, registreer je eenvoudig uren en offreer en factureer je online! 

CRM

Online CRM in Simplicate staat voor het eenvoudig en centraal kunnen vastleggen van alle relevante gegevens van jouw bedrijven en (contact)personen. Vanuit hier kun je direct alle bijbehorende sales, offertes, projecten en facturen bekijken en/of aanmaken. In het bijbehorende digitale dossier vind je direct alle belangrijke zaken zoals notities van collega’s en alle overige correspondentie terug. Zo ben je direct op de hoogte van alles wat je moet weten. Simplicate beschikt daarnaast over handige snelfilters, waarmee je razendsnel combinaties en selecties kunt maken van de door jouw gewenste gegevens die je vervolgens met 1 muisklik exporteert naar Excel! 

Sales

In de sales-module maak je van een bedrijf en/of persoon een salestraject. Je krijgt direct inzicht in de voortgang, scoringskansen en de potentiële omzet.

Omdat elk bedrijf een eigen salesproces heeft, hebben wij het mogelijk gemaakt om de stappen in dit proces geheel naar eigen wens in te richten. Zodra een salestraject concreet wordt, maak je eenvoudig en snel een complete offerte die je vanuit Simplicate vervolgens online kan versturen. 

Project Management & Urenregistratie

Zodra je een deal hebt gemaakt, klik je met één druk op de knop het salestraject om in een project. In Simplicate Project Management komt vervolgens alles bij elkaar. Alle belangrijke informatie wordt hier overzichtelijk weergegeven, zodat je direct inzicht krijgt in de status en voortgang van een project. Je geeft eenvoudig aan op welke manier je wilt registreren en/of factureren, welke medewerkers aan een project werken en koppelt daar (eventueel) een tarief aan. 

Vervolgens kun je uren plannen en uren schrijven (registreren) in de Uren-module. En in het bijbehorende digitale dossier leg je snel al je taken, notities, verslagen en alle overige correspondentie vast. Alle informatie dus op één centrale plek, zodat iedereen altijd weet wat de huidige stand van zaken is. 

Facturatie & koppeling met het boekhoudpakket

Je past eenvoudig je eigen huisstijl toe, waarna je in een handomdraai facturen kunt versturen. Automatisch, snel en accuraat. Vanuit geschreven uren, aangemaakte diensten, of gereed gemelde termijnen geeft Simplicate een overzicht van wat je kunt gaan factureren.
Elke maand of kwartaal dezelfde facturen versturen? Simplicate zet ze automatisch voor je klaar!

Door de koppeling met je boekhoudpakket, automatiseer je vervolgens het gehele facturatieproces. Alle betalingsgegevens worden met elkaar gesynchroniseerd en zodra een factuur betaald is, verandert in Simplicate de status van de factuur ook naar “betaald”.

Was dit een antwoord op uw vraag?