Splitsen van uren

De functionaliteit omtrent het splitsen van uren is gewijzigd op de volgende punten:

  • Voorheen kon je de uren niet meer overboeken na het splitsen van uren > dat kan nu wel!
  • Voorheen kon je de splitsing nog ongedaan maken, dat kan nu niet meer. De reden hiervoor is omdat de relatie tussen de urenblokken na het splitsen niet meer bestaat.
  • De uren die je hebt gesplitst kun je opnieuw splitsen.
  • De weergave van de agenda is veranderd na het splitsen van de uren. Voorheen zag je het originele urenblok gewoon nog terug in de agenda en kon je daar niet terugzien of dit was gesplitst of niet. Nu zijn de urenblokken na het splitsen opgesplitst in de agenda én staan deze bovenaan in de agenda (net zoals wanneer je een urenblok via de timesheet invoegt).

Wijziging knop offerte digitaal ondertekenen

In de e-mail die de klant ontvangt om een offerte digitaal te ondertekenen is de groene knop 'offerte bekijken en digitaal ondertekenen' verplaats naar boven. Voorheen stond deze knop onderaan de e-mail en nu staat deze knop dus bovenaan de e-mail:


Nieuwe videohandleidingen online

Ben je al bekend met onze stap-voor-stap videohandleidingen? Voor de HRM module hebben we bijvoorbeeld al video's over het eenvoudig (collectief) verlof boeken voor alle medewerkers. De videohandleidingen gaan we de komende tijd steeds verder uitbreiden. So stay tuned!


Tip: koppel jouw favoriete tools aan Simplicate

Werk nog efficiënter en koppel jouw favoriete tools aan Simplicate. Zo hebben de meeste klanten al een koppeling tussen Simplicate en een online boekhoudpakket, e-mail, agenda en Slack. Maar wellicht zijn er veel meer koppelingen te maken! Zo koppelt Destiny zijn VoIP-telefonie met jouw Simplicate-omgeving, zodat je direct ziet wie je aan de telefoon hebt en wat er eerder met de klant is besproken. Bekijk alle mogelijkheden op deze overzichtspagina.


Heeft u het antwoord gevonden?