Alle collecties
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen

Een verzameling van vragen die we vaak te horen krijgen.

Jorike van Dijken avatarGerard Loode avatarPeter Hager avatar
6 auteurs19 artikelen
7 Tips van Simplicate om 2024 goed te beginnenIn dit artikel geven we je een aantal praktische tips om het nieuwe jaar goed van start te gaan.
Kan ik meerdere bedrijven onderbrengen in Simplicate?Ja, dat kan!
Inloggen in Simplicate/wachtwoord opnieuw instellenLukt het niet om in te loggen of ben je je wachtwoord vergeten? Volg dan de stappen uit dit artikel.
Hoe lang duurt het voordat mijn factuur in de boekhouding wordt verwerkt?Het duurt gemiddeld 15 minuten voordat Simplicate de aangeboden regel doorstuurt naar jouw boekhoudpakket.
Beveiliging van SimplicateMeer informatie over de maatregelen die Simplicate neemt voor beveiliging van jouw gegevens.
AVG / GDPRAlgemene informatie hoe Simplicate je helpt te voldoen aan de AVG / GDPR
Het wijzigen van (extra) gebruikersIn dit artikel lees je alles over de verschillende abonnementsvormen van Simplicate en hoe de licentiekosten berekend worden.
Licentie bij Simplicate opzeggenWanneer je de keuze hebt gemaakt om de licentie bij Simplicate op te zeggen, volg dan deze stappen om je contract te beëindigen.
Kan ik al mijn gegevens uit Simplicate halen wanneer ik besluit om op te zeggen?Wanneer je besluit op te zeggen kun je de data op twee manieren uit Simplicate halen: via een Excel export en via de API.
Hoe kan ik bedrijven of personen exporteren?Gegevens uit Simplicate zijn eenvoudig te exporteren. Het mogen exporteren van gegevens vereist voldoende rechten.
Hoe kan ik de gegevens van mijn eigen bedrijf aanpassen?Het aanpassen van je eigen bedrijfsgegevens kan eenvoudig via CRM 'mijn bedrijf'
Hoe kan het dat ik geen relaties zie staan in CRM?Wanneer je geen relaties getoond krijgt in CRM, dan is er mogelijk nog een filter actief.
Waarom kan ik een bedrijf niet vinden via het zoeken op het KVK-nummer?Simplicate maakt gebruik van de 'Open KVK' register. Deze database wordt 1 keer per maand geupdatet.
Waarom heb ik geen workflow van een verlofaanvraag ontvangen?Is er wel een workflow gekoppeld aan de (verlof)aanvraag? Bovendien is het goed om te controleren of je bent ingesteld voor deze stap.
Waarom kan ik mijn geregistreerde uren niet verwijderen?Het verwijderen van uren is enkel mogelijk als er aan bepaalde criteria is voldaan. Dankzij dit artikel ben je snel weer op weg.
Hoe exporteer ik mijn data uit Simplicate?Je data eenvoudig exporteren via de verschillende exportfunctionaliteiten of via de API.
Hoe voeg ik nieuwe uren- en kostensoorten ook meteen toe aan mijn bestaande projecten?Je efficiënte flow in stand houden? Gebruik dan deze handige tip!
Waar moet je om denken bij een naamswijziging van je organisatie?Aan de hand van dit artikel weet je precies waar je om moet denken wanneer er een naamswijziging plaatsvindt.
Je licentie verlagen: dit gebeurt er met jouw dataVerlagen van de licentie