Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesAan de slag met Simplicate
Haal het maximale uit je proefaccount!
Haal het maximale uit je proefaccount!

Start goed en snel met Simplicate! Tref de juiste voorbereidingen met betrekking tot een online demo, inrichting en onboarding.

Jorike van Dijken avatar
Geschreven door Jorike van Dijken
Meer dan 3 jaar geleden bijgewerkt

Je kunt 14 dagen onbeperkt en kosteloos (je zit nergens aan vast) gebruik maken van de software van Simplicate. Dit is een geweldige kans om de toegevoegde waarde van onze software te ervaren en om kennis te maken met het team achter Simplicate.

Maar hoe maak je nu optimaal gebruik van je proefaccount, zodat je zeker weet dat Simplicate ook voor jouw bedrijf een succes wordt? 

Plan een afspraak in!

In een persoonlijke online demo, of een afspraak op locatie laten we graag zien wat Simplicate voor jouw bedrijf kan betekenen! 

Zodra je een proefaccount hebt aangevraagd, nemen we graag telefonisch contact met je op. Wil je direct contact? Dan kun je via deze pagina je gegevens achter laten, we nemen vervolgens contact met je op om een afspraak in te plannen. Dit kan een online demo zijn, zodat we schermen kunnen delen via Google Meet, Teamviewer, Skype of Join.Me, of een afspraak op locatie om je alle ins & outs te tonen en toe te lichten hoe Simplicate kan helpen bij de optimalisatie van jouw bedrijfsvoering!

Onboarding

Met alleen het aanmaken van een proefaccount ben je er nog niet. Ondanks dat de software het meeste werk voor je doet, moet je (eenmalig) een aantal zaken goed inrichten, zodat Simplicate vanaf dat moment belangrijke taken van je overneemt!

Zorg er daarom voor dat je tijd reserveert om Simplicate op de juiste manier in te richten en stel, voorafgaand aan de online demo, alvast je eigen doelen en prioriteiten op. 

Zodra je ervoor kiest om daadwerkelijk van start te gaan, zal het Customer Success Team van Simplicate je hier persoonlijk bij ondersteunen middels een onboardingprogramma.

Kennisbank

Via onze kennisbank (support.simplicate.nl) is allerlei informatie terug te vinden met betrekking tot vragen op het gebied van een fout, storing, wens of gebruikersvraag. 

Ook vind je hier informatie over de meest gestelde gebruikers- en inrichtingsvragen, best practices, het instellen van integraties en nog veel meer.

Support Specialist

We verwachten dat je altijd eerst de kennisbank raadpleegt. Wanneer je daar echter geen antwoord kunt vinden op jouw vraag, twijfel dan niet om onze Support Specialisten te benaderen via: 

Maandelijkse dosis inspiratie

Raak geïnspireerd over wat online software voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen via ons blog

Als eerste op de hoogte van de beste blogs? Ontvang maandelijks inspiratie, product updates, tips, best practices, klantverhalen en meer door je in te schrijven op onze nieuwsbrief! 

Was dit een antwoord op uw vraag?