Je kunt 14 dagen onbeperkt en kosteloos (je zit nergens aan vast) gebruik maken van de software van Simplicate. Dit is een geweldige kans om de toegevoegde waarde van onze software te ervaren en om kennis te maken met het team achter Simplicate.

Maar hoe maak je nu optimaal gebruik van je proefaccount, zodat je zeker weet dat Simplicate ook voor jouw bedrijf een succes wordt? 

Plan een afspraak in!

In een persoonlijke online demo, of een afspraak op locatie laten we graag zien wat Simplicate voor jouw bedrijf zou kunnen betekenen! 

Zodra je een proefaccount hebt aangevraagd, nemen we graag telefonisch contact met je op. En anders zou je via deze pagina je gegevens achter kunnen laten, dan neemt één van ons contact met je op voor het plannen van een afspraak. Dit kan een online demo zijn, zodat we schermen kunnen delen via Teamviewer, Skype of Join.Me, of een afspraak op locatie om alle ins & outs te laten zien over wat Simplicate voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen!

Onboarding

Met alleen het aanmaken van een proefaccount ben je er nog niet. Ondanks dat de software het meeste werk voor je doet, moet je (eenmalig) een aantal zaken goed inrichten, zodat Simplicate vanaf dat moment belangrijke taken van je overneemt!

Zorg er daarom voor dat je tijd reserveert om Simplicate op de juiste manier in te richten en stel, voorafgaand aan de online demo, alvast je eigen doelen en prioriteiten op. 

Zodra je ervoor kiest om daadwerkelijk van start te gaan, zal het Customer Success Team van Simplicate je hier persoonlijk bij ondersteunen middels een onboardingprogramma.

Meer informatie over de onboardingprogramma's is hier te vinden!

Kennisbank

Via onze kennisbank (support.simplicate.nl) is allerlei informatie terug te vinden met betrekking tot vragen op het gebied van een fout, storing, wens of gebruikersvraag. 

Ook vind je hier informatie over de meest gestelde gebruikers- en inrichtingsvragen, best practices, het instellen van integraties etc.

Support Specialist

We verwachten dat je altijd eerst de kennisbank raadpleegt. Wanneer je daar echter geen antwoord kunt vinden op jouw vraag, twijfel dan niet om onze Support Specialisten te benaderen via: 

Maandelijkse dosis inspiratie

Raak geïnspireerd over wat online software voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen via ons blog

Als eerste op de hoogte van de beste blogs? Ontvang maandelijks inspiratie, product updates, tips, best practices, klantverhalen en meer door je in te schrijven op ons blog! 

Schrijf je hier (onder aan de pagina) direct in!

Heeft u het antwoord gevonden?