Naast de verschillende rapportages, biedt Simplicate ook de mogelijkheid om te monitoren op KPI's. 

KPI's omvatten de 'Key Perfomance Indicators' van jouw bedrijf (of bedrijven) per module. Het zijn de cockpits die je bovenin de modules CRM, HRM, Sales, Projecten en Facturen ziet staan. 

KPI's

Alle KPI's worden op basis van de live data op het dashboard getoond en reageren tevens op de filters die worden gekozen:

Zelf bepalen welke KPI's je wel en niet wilt zien

De KPI's kunnen worden geactiveerd of gedeactiveerd door gebruikers die hiervoor rechten hebben ontvangen vanuit de gebruikersgroepen. KPI's zijn enkel in te stellen voor de gehele organisatie. 

Wijzigingen die worden doorgevoerd zijn ook direct van toepassing op alle gebruikers. Het instellen van de KPI's gaat in elke module "Opties > KPI's".

Vink hierbij de KPI's aan die voor jouw organisatie het meest relevant zijn.

KPI's bij toepassen filteropties

Maak je een selectie van je gegevens aan de hand van de verschillende filtermogelijkheden aan de rechterkant? Dan zul je zien dat de KPI's zich hier ook op aanpassen. 

Heeft u het antwoord gevonden?