Hieronder vind je de standaard functionaliteit die je in elke module terug zult vinden.
De groene knop '+ Nieuw'
In elke module zie je rechtsboven in Simplicate de groene knop + Nieuw staan. Als vanzelfsprekend, kun je met deze knop iets nieuws toevoegen. Afhankelijk van de plek waar je je op dat moment bevindt, maak je dus automatisch een nieuwe workflow, een nieuw bedrijf, een nieuw salestraject, een nieuw project etc aan.
De knop 'Exporteren'
In elke module kun je een export maken van de gegevens. Deze knop vind je onder de knop 'opties' > Exporteren. De export houdt rekening met de filters die je op dat moment hebt toegepast.
KPI's
Voor de modules CRM, HRM, Sales, Projecten en Facturen krijg je snel overzicht in je resultaten aan de hand van KPI's, die je zelf in kunt stellen. Per module maak je een selectie van de KPI's die voor jouw organisatie van toepassing zijn via de knop 'opties' > Weergave.
Let op: de KPI's die je hier aanzet, zijn inzichtelijk voor iedereen en zijn dus niet per gebruiker in te stellen. Het wijzigen van deze KPI's (welke je wel of niet wilt tonen) kun je via de gebruikersrechten autoriseren.
Zoeken, sorteren en filteren
Per module heb je de mogelijkheid om uitgebreid te zoeken door zelf iets in te typen.
Daarnaast is het mogelijk om in de overzichten van alle modules zelf aan te geven hoe je dit wil sorteren. En afhankelijk van de module waar je in zit, kun je een datumbereik instellen.
Ook kun je in de overzichtspagina filteren, zodat je heel snel een selectie kunt maken en je de gewenste informatie kunt inzien.
Workflows, documenten en tijdlijn
In de module Projecten zie je standaard de tabbladen Workflows, Documenten en Tijdlijn terug.
In de CRM, HRM en Salesmodule heb je ook de tabbladen Workflows en Documenten, maar is de tijdlijn te vinden onder het tabblad 'Overzicht'.
Elke CRM-relatie (bedrijf en persoon), medewerker, salestraject & project heeft zijn eigen workflows, documenten en tijdlijn.
Let op: elke CRM-relatie (bedrijf en persoon), medewerker, salestraject & project beschikt over eigen relevante informatie. Omdat je een salestraject en een project altijd aanmaakt op een bedrijf of persoon zul je de workflows, documenten en tijdlijnberichten hiervan ook altijd in CRM terugvinden. CRM is dus altijd de basis waar je sowieso alles terug kunt vinden.