Naast de verschillende rapportages, biedt Simplicate ook de mogelijkheid om te monitoren op KPI's.
KPI's omvatten de 'Key Perfomance Indicators' van jouw bedrijf (of bedrijven) per module. Het zijn de cockpits die je bovenin de modules CRM, HRM, Sales, Projecten en Facturen ziet staan.
KPI's
Alle KPI's worden op basis van de live data op het dashboard getoond en reageren tevens op de filters die worden gekozen aan de rechterkant van de module:
Zelf bepalen welke KPI's je wel en niet wil zien
De KPI's kunnen worden geactiveerd of gedeactiveerd door gebruikers die hiervoor rechten hebben ontvangen vanuit de gebruikersgroepen. KPI's zijn enkel in te stellen voor de gehele organisatie en kunnen niet worden afgeschermd voor een specifieke gebruiker of gebruikersgroep.
Wijzigingen die worden doorgevoerd zijn ook direct van toepassing op alle gebruikers. Het instellen van de KPI's gaat in elke module door rechtsboven te klikken op "Opties > Weergave":
Vink hierbij de KPI's aan die voor jouw organisatie het meest relevant zijn. Vervolgens dien je onderaan de pagina op 'opslaan' te drukken.
KPI's bij toepassen filteropties
Maak je een selectie van je gegevens aan de hand van de verschillende filtermogelijkheden aan de rechterkant? Dan zul je zien dat de KPI's zich hier ook op aanpassen.