Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesCRMWerken in CRM
Correspondentie en documenten vastleggen
Correspondentie en documenten vastleggen

Sla e-mails op en maak gebruik van de tabbladen taken, documenten en tijdlijn.

Jorike van Dijken avatar
Geschreven door Jorike van Dijken
Meer dan 3 jaar geleden bijgewerkt

Wil je e-mailcorrespondentie, documenten of notities bijhouden van je relaties? Dan zijn hiervoor verschillende mogelijkheden. Op zowel CRM-, Sales- als Projectniveau zie je de tabbladen 'Workflows', 'Documenten' en 'Tijdlijn' terugkomen. 

Deze kun je voor verschillende doeleinden gebruiken. 

Workflows 

Dit zijn alle workflows die zijn gekoppeld aan de relatie. Op deze manier houd je goed bij welke acties er allemaal zijn verricht.

Documenten

Onder documenten heb je de mogelijkheid alle belangrijke documenten die betrekking hebben op de relatie vast te leggen. Denk hierbij aan overeenkomsten of anderszins documentatie die je bij de hand wilt hebben.

Tijdlijn

De tijdlijn omvat alle activiteiten en correspondentie die zijn vastgelegd voor deze relatie in chronologische volgorde. Je kunt eenvoudig notities vastleggen, maar je kunt ook de e-mailcorrespondentie doorsturen naar de tijdlijn door te bcc-en naar het e-mailadres dat vermeld staat bij de tijdlijn.

CRM als overkoepelende module 

Leg je in de Sales- of Projectenmodule informatie vast op de tijdlijn, dan zal deze automatisch ook worden vastgelegd op de tijdlijn in CRM, zodat je hier altijd het overzicht bewaakt. 

Zie ook:

Was dit een antwoord op uw vraag?