Informatie over bedrijven, personen en hun facturatie-informatie.
Basisproces + video-uitleg CRM
CRM-import: meest voorkomende foutmeldingenFoutmeldingen bij het importeren van bedrijven of personen? Vind hier de meest voorkomende foutmeldingen uit je gedownloade foutenbestand.
Algemene CRM-instellingenBepaal welke extra velden je wel en niet wilt vastleggen voor je relaties
Relatiesoorten bepalen en aanmakenZo doe je ook relatiebeheer voor je leveranciers, concurrenten en overige relaties
Branches bepalen en aanmaken
Bedrijfsgroottes bepalen en aanmaken
Interesses
RelatienummersJe kunt in Simplicate gebruik maken van relatienummers.
Afwijkende aanspreekvorm
Aanmaken nieuwe relatie en nieuw contactpersoonJe kunt heel eenvoudig een nieuw bedrijf of een nieuw persoon aanmaken binnen de CRM-module van Simplicate.
Aanmaken nieuw contactpersoon
Facturatiegegevens instellen per klantDe voorkeursinstellingen voor de facturatie kun je per klant instellen op de relatie binnen CRM.
Correspondentie en documenten vastleggenSla e-mails op en maak gebruik van de tabbladen taken, documenten en tijdlijn.
KlantgroepenVoeg verschillende bedrijven samen in klantgroepen in CRM.
Levering aan particulieren
CRM: Het inactief maken van bedrijven, personen & contactpersonenBepaal welke relaties je inactief wil maken in Simplicate
Tariefafspraken op klantniveauLeg tariefafspraken per klant vast in CRM!
Samenvoegen van bedrijven en personenIn dit artikel wordt beschreven hoe je eenvoudig 2 relaties (bedrijven & personen) samenvoegt.
CRM: Bedrijven importerenBedrijven (en personen) kun je zelf importeren in Simplicate
CRM: Personen importeren(Contact)personen (en bedrijven) kun je zelf importeren in Simplicate
Accountancy medewerkers koppelen aan CRM-relatiesIn Simplicate kun je medewerkers aan een cliënt koppelen. Zo kun je taakgericht, efficiënt en inzichtelijk (fiscale) werkzaamheden afronden.