Wil je e-mailcorrespondentie, documenten of notities bijhouden van je relaties? Dan zijn hiervoor verschillende mogelijkheden. Op zowel CRM, Sales als Projectniveau zie je de tabbladen 'Taken', 'Documenten' en 'Tijdlijn' terugkomen. 

Deze kun je voor verschillende doeleinden gebruiken. 

Taken 

Dit zijn alle taken en workflows die zijn gekoppeld aan de relatie. Op deze manier houd je goed bij welke acties er allemaal zijn verricht.
 

Documenten

 Documenten zijn alle belangrijke documenten die je wilt vastleggen op je relaties. Denk aan overeenkomsten of anderszins documentatie die je bij de hand wilt hebben.

Tijdlijn

De tijdlijn omvat alle activiteiten en correspondentie die zijn vastgelegd voor deze relatie in chronologische volgorde. Je kunt eenvoudig notities vastleggen, maar je kunt ook de e-mailcorrespondentie forwarden naar de tijdlijn door te bcc-en naar de bcc-code die vermeld staat bij de tijdlijn.

CRM als overkoepelende module 

Leg je in de Sales of Projecten module informatie vast op de tijdlijn, dan zal deze automatisch ook worden vastgelegd op de tijdlijn in CRM, zodat je hier altijd het overzicht bewaakt. 

Zie ook:

Heeft u het antwoord gevonden?