Met de integratie tussen Simplicate en jouw boekhoudpakket worden alle facturen en debiteurgegevens automatisch vanuit Simplicate geboekt in jouw boekhoudpakket. Daarnaast worden de betalingsinformatie ook teruggegeven vanuit het boekhoudpakket naar Simplicate.

Maak je gebruik van de integratie met jouw boekhoudpakket, let dan op de volgende werking:

  • Wanneer je een (concept)factuur verstuurt, komt de factuur bij Openstaande facturen te staan, en onder het tabje Boekhouding bij 'Klaar voor verwerken'.

  • Wanneer je de factuur onder het tabje Boekhouding aanvinkt en via Acties klikt op Verwerken, dan komt deze bij 'Aangeboden' te staan.

  • Elk kwartier wordt er vervolgens gesynchroniseerd richting het boekhoudpakket en komen de betreffende facturen in Simplicate te staan onder 'Succesvol verwerkt' of 'Verwerken mislukt'.

  • Komen de facturen onder 'Verwerken mislukt' te staan, dan wordt er altijd een reden bij getoond. Je kunt deze reden zelf oppakken door datgene aan te passen en daarna de facturen opnieuw aan te bieden. Kom je hier niet uit, neem dan even contact met ons op.

  • Andersom synchroniseert het boekhoudpakket elke nacht richting Simplicate. Als een factuur dus in het boekhoudpakket betaald is, wordt dit 's nachts naar Simplicate gecommuniceerd. De volgende ochtend zie je dus ook in Simplicate dat de factuur inmiddels betaald is.

Aangeboden boekhoudkoppelingen

Lees meer over de werking van de boekhoudkoppelingen in onderstaande artikelen:

Via Combidesk worden er ook nog een aantal boekhoudkoppeling aangeboden, dat zijn:

  • Snelstart

  • Moneybird

  • iMUIS

  • Minox

Heb je het antwoord gevonden?