Met de integratie tussen Simplicate en jouw boekhoudpakket worden alle facturen en debiteurgegevens automatisch vanuit Simplicate geboekt in jouw boekhoudpakket. Daarnaast worden de betalingsgegevens ook automatisch gesynchroniseerd.

Maak je gebruik van de integratie met jouw boekhoudpakket, let dan op de volgende werking:

  • Wanneer je een factuur in Simplicate doorzet naar het boekhoudpakket komt deze bij 'Aangeboden' te staan.
  • Elk kwartier wordt er vervolgens gesynchroniseerd richting het boekhoudpakket en komen de betreffende facturen in Simplicate te staan onder 'Succesvol verwerkt' of 'Verwerken mislukt'.
  • Komen de facturen onder 'Verwerken mislukt' te staan, dan wordt er altijd een reden bij getoond. Je kunt deze reden zelf oppakken door datgene aan te passen en daarna de facturen opnieuw aan te beiden.
  • Andersom synchroniseert het boekhoudpakket elke nacht richting Simplicate. Als een factuur dus in het boekhoudpakket betaald is, wordt dit eens per 24 uur naar Simplicate gecommuniceerd.

Aangeboden boekhoudkoppelingen

Via Combidesk worden er ook nog een aantal boekhoudkoppeling aangeboden, dat zijn:

  • Snelstart
  • Moneybird
  • iMUIS
  • Minox
Heeft u het antwoord gevonden?