Licenties

Bij Simplicate heb je keuze uit twee type licenties: een maand licentie of een jaar licentie. Hieronder wordt het proces voor beide licenties toegelicht.

Maand licentie:

Bij het opzeggen van een maand licentie hoort een maand opzegtermijn. Dit houdt in dat de accounteigenaar minimaal een maand voor de prolongatiedatum van het abonnement een mail stuurt naar support@simplicate.nl. Om het proces soepel af te handelen, ontvangen wij graag deze gegevens bij het opzeggen:

  • Naam van de organisatie;

  • Per wanneer je wilt opzeggen;

  • De reden van opzegging.

Op het moment dat de mail binnen is gekomen bij support@simplicate.nl wordt er (binnen een X aantal dagen) contact met je opgenomen door de Customer Success Manager. Wanneer je één maand van tevoren hebt opgezegd, heb je nog 30 dagen de tijd om de data uit de omgeving te halen. Daarna wordt de omgeving geblokkeerd.

Simplicate stelt standaard export mogelijkheden binnen de software beschikbaar om data te kunnen exporteren bij beëindiging.

Voorbeeld: Je neemt een maandabonnement af bij Simplicate die is gestart op 1 januari 2020 en je wilt deze opzeggen per 1 augustus 2021. Dan is het belangrijk dat je voor 1 juli 2021 hebt aangegeven dat je het abonnement wilt opzeggen.

Jaar licentie:

Bij het opzeggen van een jaar licentie hoort een maand opzegtermijn. Dit houdt in dat de accounteigenaar minimaal een maand voor de prolongatiedatum van het abonnement een mail stuurt naar support@simplicate.nl. De prolongatiedatum kun je in de omgeving vinden bij Instellingen > Account > Abonnement. Om het proces soepel te kunnen afhandelen ontvangen wij graag deze gegevens:

  • Naam van de organisatie;

  • Per wanneer je wilt opzeggen;

  • De reden van opzegging.

Op het moment dat de mail binnen is gekomen bij support@simplicate.nl wordt er (binnen een X aantal dagen) contact met je opgenomen door de Customer Success Manager. Wanneer je één maand van tevoren hebt opgezegd, heb je nog 30 dagen de tijd om de data uit de omgeving te halen. Daarna wordt de omgeving geblokkeerd.

Simplicate stelt standaard export mogelijkheden binnen de software beschikbaar om data te kunnen exporteren bij beëindiging.

Voorbeeld: Je neemt een jaarabonnement af bij Simplicate die is gestart op 1 januari 2020 en je wilt dit abonnement opzeggen per 1 januari 2021. Dan is het belangrijk dat je voor 1 december 2020 hebt aangegeven dat je het abonnement wilt opzeggen.

Voor vragen omtrent het opzeggen van de licentie bij Simplicate, mag je altijd contact opnemen met onze support via support@simplicate.nl.

Heeft u het antwoord gevonden?