Ongeachte vanuit welk e-mailadres je offertes en facturen verstuurt, maken we het mogelijk om zelf te kunnen zien of een offerte of factuur wel of niet goed is aangekomen. 

Ga naar Instellingen > Account > Uitgaande e-mail.

Hier zie je alle details van de e-mails (offertes en facturen) die vanuit Simplicate zijn verstuurd, inclusief:

  • Datum / tijd
  • Status
  • Verstuurd door
  • Ontvanger
  • Onderwerp

De informatie die je hier ziet wordt iedere 15 minuten geüpdate.

Uitgaande domeinen

Standaard worden de offertes en facturen die je vanuit Simplicate verstuurt, verzonden vanuit no-reply@simplicate.nl.

Je kunt ervoor kiezen om de e-mails vanuit je eigen domein te versturen zodat de afzender je eigen e-mailadres is. Wij kunnen echter niet zomaar e-mail vanuit jouw domeinnaam versturen. Hiervoor is het noodzakelijk om een zaken in te stellen. 

Klik hier voor meer informatie over het instellen van uitgaande domeinen >

Heeft u het antwoord gevonden?