Ongeachte vanuit welk e-mailadres je offertes en facturen verstuurt, maken we het mogelijk om zelf te kunnen zien of een offerte of factuur wel of niet goed is aangekomen.
Ga naar Instellingen > Account > Uitgaande e-mail.
Hier zie je alle details van de e-mails (offertes en facturen) die vanuit Simplicate zijn verstuurd, inclusief:
- Datum / tijd
- Status
- Verstuurd door
- Ontvanger
- Onderwerp
De informatie die je hier ziet wordt iedere 15 minuten geüpdate.
Uitgaande domeinen
Standaard worden de offertes en facturen die je vanuit Simplicate verstuurt, verzonden vanuit no-reply@simplicate.nl.
Je kunt ervoor kiezen om de e-mails vanuit je eigen domein te versturen zodat de afzender je eigen e-mailadres is. Wij kunnen echter niet zomaar e-mail vanuit jouw domeinnaam versturen. Hiervoor is het noodzakelijk om een zaken in te stellen.
Let op: Uit veiligheidsoverwegingen is het voor demo-omgevingen niet mogelijk om vanuit je eigen domein e-mails te versturen.