Alle collecties
Algemene instellingen
Uitleg over algemene instellingen voor je omgeving, en bijvoorbeeld je abonnement.
Jouw Simplicate abonnementHet aantal actieve gebruikers waarvoor je betaalt, is afhankelijk van jouw eigen instellingen
AccountinstellingenLocatie en valuta, voorkeur taal, tijdzone en gebruik sterk wachtwoordbeleid
BedrijfsprofielInstellen van bedrijfsprofiel(en)
Bedrijfsprofielen afschermenJe kunt per gebruiker bepalen tot welke bedrijfsprofielen deze toegang heeft. In dit artikel lees je in welke modules dat doorwerkt.
Rechten van medewerkersGebruikersrechten is een functionaliteit die handig kan zijn wanneer je specifieke functionaliteiten wilt afschermen voor je medewerkers.
Smart BCCStuur e-mails, bcc één e-mailadres en Simplicate legt het automatisch op de juiste tijdlijn vast!
NotificatiesStel notificaties in voor dreigende budgetoverschrijding, verjaardagen van medewerkers of voor geaccepteerde salestrajecten.
Uitgaande e-mailControleer eenvoudig of jouw mail goed aangekomen is bij de ontvanger.
[email protected] vervangen door je eigen e-mailadresIn Simplicate is het mogelijk je offertes en facturen vanuit je eigen domein te versturen.
Vrije veldenMet vrije velden kun je extra gegevens vastleggen waarop je vervolgens kunt zoeken en filteren.
Workflows: wat zijn ze & hoe gebruik je ze?Een workflow stuurt een proces aan waarin medewerkers in een vaste volgorde stappen oppakken.
Type documentenGeef de documenten die je uploadt een label mee door 'type documenten' aan te maken.
BriefpapierBepaal zelf hoe jouw facturen eruit zien door het instellen van briefpapier