Alle collecties
Veelgestelde vragen
Inloggen in Simplicate/wachtwoord opnieuw instellen
Inloggen in Simplicate/wachtwoord opnieuw instellen

Lukt het niet om in te loggen of ben je je wachtwoord vergeten? Volg dan de stappen uit dit artikel.

Wessel Bennink avatar
Geschreven door Wessel Bennink
Meer dan een week geleden bijgewerkt

We krijgen af en toe de vraag van onze gebruikers hoe ze bij hun inlogscherm kunnen komen. Heeft jouw organisatie een betaald Simplicate-account (of een gratis proefaccount), vul dan de volgende URL in je browser: [bedrijfsnaam].simplicate.app. Vervolgens log je in met het e-mailadres en wachtwoord die in jullie omgeving bekend zijn.

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul je het e-mailadres in wat gekoppeld is aan jouw Simplicate-account. Vervolgens kun je via je ontvangen e-mail een nieuw wachtwoord instellen. Mocht je geen e-mail ontvangen, check dan de spam/ongewenst inbox van je mail en ga op zoek naar mailtjes met als afzender ‘Simplicate’.

Let op: "Wachtwoord vergeten?" is enkel beschikbaar wanneer inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord actief is in de omgeving.

Mocht je hier niet helemaal uit komen, kun je er ook voor kiezen om een collega (met voldoende rechten) te vragen om je opnieuw uit te nodigen voor Simplicate via HRM > Medewerkers in dienst > jouw profiel > tabblad 'Gebruiker'.

Op deze pagina kun je de inlognaam (e-mailadres) controleren en rechtsonder klikken op 'Opslaan en uitnodigen'. Op dat moment ontvang je op het ingevulde e-mailadres opnieuw een uitnodiging om je wachtwoord in te stellen en je weer aan te melden.

Kom je er na bovenstaande suggesties alsnog niet uit? Stuur dan een e-mail naar [email protected].

Was dit een antwoord op uw vraag?