Ja, je kunt vanuit één Simplicate omgeving met meerdere bedrijven werken.
Dit kan onder andere handig zijn wanneer:
Een medewerker werkzaam is voor twee verschillende BV’s onder één holding en een sluitende urenregistratie moet kunnen invullen;
De organisaties complementair zijn aan elkaar en op commercieel vlak van elkaar kunnen profiteren. Door de bedrijven in één omgeving onder te brengen is de meeste informatie, verdeeld over de modules zichtbaar voor iedereen.
De verschillende BV's maak je in Simplicate aan als 'Bedrijfsprofiel'.
De mogelijkheden per bedrijfsprofiel
Per bedrijfsprofiel kun je zelf de huisstijl instellen
Per bedrijfsprofiel stel je de offertenummering in
Per bedrijfsprofiel stel je de factuurnummering in
Elk salestraject koppel je aan een bedrijfsprofiel, zodat je je salesfunnel per bedrijfsprofiel kan managen
Elk project koppel je aan een bedrijfsprofiel, zodat je dit per bedrijfsprofiel kan managen
Doordat je elk project koppelt aan een bedrijfsprofiel, wordt de facturatie ook automatisch toegekend aan een bedrijfsprofiel
Per bedrijfsprofiel kun je een boekhoudkoppeling instellen, meerdere koppelingen (binnen eenzelfde boekhoudpakket zoals Exact Online of Twinfield) zijn dus mogelijk!
Let op: denk van tevoren goed na over wie wat wel of niet mag in Simplicate. Je kunt al veel zelf autoriseren via Instellingen > Gebruikers, gebruikersgroepen en rechten, maar hier wordt niet in alle modules onderscheid per bedrijfsprofiel gemaakt. Zie voor meer informatie ook het artikel "Rechten van medewerkers".