Ja, je kunt vanuit één Simplicate omgeving met meerdere bedrijven werken. 

Dit kan onder andere handig zijn wanneer:

  • Een medewerker werkzaam is voor twee verschillende BV’s onder één holding en een sluitende urenregistratie moet kunnen invullen;
  • De organisaties complementair zijn aan elkaar en op commercieel vlak van elkaar kunnen profiteren. Door de bedrijven in één omgeving onder te brengen is de meeste informatie, verdeeld over de modules zichtbaar voor iedereen. 

De verschillende B.V.'s maak je in Simplicate aan als 'Bedrijfsprofiel'.
Lees hier meer informatie over het aanmaken van een bedrijfsprofiel > 

De mogelijkheden per bedrijfsprofiel

  • Per bedrijfsprofiel kun je zelf de huisstijl instellen
  • Per bedrijfsprofiel stel je de offertenummering in
  • Per bedrijfsprofiel stel je de factuurnummering in
  • Elk salestraject koppel je aan een bedrijfsprofiel, zodat je je salesfunnel per bedrijfsprofiel kan managen
  • Elk project koppel je aan een bedrijfsprofiel, zodat je dit per bedrijfsprofiel kan managen
  • Doordat je elk project koppelt aan een bedrijfsprofiel, wordt de facturatie ook automatisch toegekend aan een bedrijfsprofiel
  • Per bedrijfsprofiel kun je een boekhoudkoppeling instellen, meerdere koppelingen zijn dus mogelijk! 

Let op: denk van te voren goed na over wie wat wel of niet mag in Simplicate. Je kunt al veel zelf autoriseren via Instellingen > Gebruikers, gebruikersgroepen en rechten, maar hier wordt geen onderscheid per bedrijfsprofiel gemaakt. Voor meer informatie of advies kun je het beste contact opnemen met jouw Customer Success Coach of support@simplicate.nl  

Heeft u het antwoord gevonden?