Zodra je 2 CRM relaties aanvinkt, dan heb je nu de mogelijkheid om deze 2 relaties samen te voegen. Dit geldt voor zowel bedrijven als personen.

Je ziet de mogelijkheid 'Samenvoegen' als je 2 relaties hebt geselecteerd. Heb je er dus 1 of meer dan 2 aangevinkt, dan verdwijnt de optie 'Samenvoegen'. Zodra je op samenvoegen klikt, krijg je onderstaand scherm te zien:

In dit voorbeeld is Simplicate Software B.V. het doel. Mijn Bedrijf zal dus verdwijnen als relatie en samengevoegd met Simplicate. Alle gegevens die in het eerste tabblad van de CRM relatie Simplicate (doel) gevuld zijn, zullen blijven bestaan. Zijn hier lege velden te vinden die bij Simplicate (bron) wel gevuld zijn, dan worden deze velden aangevuld met de gegevens van Simplicate. 

Verder worden alle contactpersonen, salestrajecten, projecten, documenten, taken & de tijdlijn volledig overgenomen van Mijn Bedrijf (bron) naar Simplicate (doel). 

Nadat je op volgende hebt geklikt, krijg je onderstaand scherm te zien om je te laten weten dat wanneer je op 'Ja' klikt, je niet meer terug kan. 

Samenvoegen van CRM relaties is altijd mogelijk, tenzij:

  • Er facturen zijn verstuurd
  • Een 'mijn bedrijf' tussen zit
Heeft u het antwoord gevonden?