Zodra je 2 CRM-relaties aanvinkt, heb je de mogelijkheid om deze twee relaties samen te voegen. Dit geldt voor zowel bedrijven als personen.

Je ziet de mogelijkheid 'Samenvoegen' als je 2 relaties hebt geselecteerd. Heb je er dus 1, of meer dan 2, aangevinkt dan verdwijnt de optie 'Samenvoegen'. Zodra je op samenvoegen klikt, krijg je onderstaand scherm te zien:

In dit voorbeeld is 'Applaus' het doel. Bosch (de bron) zal dus verdwijnen als relatie en samengevoegd met Applaus (het doel). Alle gegevens die in het eerste tabblad van de CRM relatie Applaus (doel) gevuld zijn, zullen blijven bestaan. Zijn hier lege velden te vinden die bij de bron wel gevuld zijn, dan worden deze velden aangevuld.

Wanneer er reeds historie bestaat op een relatie, zoals projecten of facturen (zie afbeelding hierboven) is het niet mogelijk deze relatie als bron te gebruiken.  

Verder worden alle contactpersonen, salestrajecten, projecten, documenten, taken & de tijdlijn volledig overgenomen van Bosch (bron) naar Applaus (doel). 

Nadat je op volgende hebt geklikt, krijg je onderstaand scherm te zien om je te laten weten dat wanneer je op 'Toepassen' klikt, je niet meer terug kan.

Heb je het antwoord gevonden?