Het aanpassen van bedrijfsgegevens is erg eenvoudig en kan via de CRM-module gedaan worden. Met de filteropties in het rechtermenu kan vervolgens 'mijn bedrijf' gefilterd worden om het gewenste profiel te openen.
Let op: via 'mijn bedrijf' pas je enkel de algemene gegevens aan van je eigen organisatie, bijvoorbeeld: NAW- en/of contactgegevens. Via het bedrijfsprofiel kunnen vervolgens instellingen en voorkeuren worden beheerd. Meer informatie over de mogelijke instellingen op het bedrijfsprofiel kan je hier vinden.
Vereiste rechten
Heb je geen toegang tot de CRM-bedrijven en/of kunnen de gegevens niet worden aangepast? Dan is kans groot dat je niet beschikt over de juiste rechten:
Voor toegang tot de CRM-module is het volgende recht vereist: CRM-toegang
Om CRM-gegevens te mogen bewerken is het recht vereist: CRM-bewerken
Lukt het nog niet om toegang te krijgen tot 'mijn bedrijf'? Dan heeft jouw organisatie mogelijk nog een aanvullend recht ingesteld op CRM-niveau. Het gaat dan om het recht: CRM- Alleen toegang als gebruiker de relatiebeheerder is.
Wanneer dit recht aan staat, dan hebben enkel relatiebeheerders toegang tot de CRM-gegevens. Daarmee zijn zij ook de enige gebruikers die deze gegevens kunnen bewerken. Dit recht overheerst dus de eerder genoemde rechten.
Let op: het aanpassen van bedrijfsgegevens heeft een directe doorwerking op locaties waar deze gegevens gebruikt en getoond kunnen worden.
Veelgestelde vragen
In welke situaties pas je deze gegevens aan?
Bij het wijzigen van een bedrijfsnaam, wanneer de organisatie verhuist naar een nieuw adres, of wanneer de algemene gegevens simpelweg gedateerd zijn en geüpdatet dienen te worden.