Je komt bij jouw algemene CRM instellingen door het volgende pad te volgen: Module 'Instellingen' > Zie koptitel 'CRM' > Klik op 'Algemene CRM instellingen'.

Levering aan Particulieren:

Wanneer jij werkzaamheden verricht voor particulieren, selecteer hier dan 'Ja'. Met deze instelling kun je namelijk ook salestrajecten, projecten en facturen aanmaken op personen die je aanmaakt in de Simplicate CRM-module.

Tarief afspraken op CRM:

Het is mogelijk om op klantniveau tariefafspraken vast te leggen. 

Dit artikel geeft meer uitleg over tariefafspraken >

Extra velden beschikbaar:

Je kunt naast de algemene velden in Simplicate ook extra velden vastleggen. Wanneer je bij één van deze opties geen vinkje zet, wordt deze optie niet getoond in de CRM-module. 

De volgende velden te verbergen of te weergeven:

  • Relatiebeheerder
  • Branche
  • Bedrijfsgrootte
  • Interesses
  • Gebruik nummering voor relaties

Wanneer je één van de bovenstaande opties niet gebruikt, verberg deze dan.
 
Druk op de knop hieronder voor meer informatie over het gebruik nummer voor relaties:

 

Heeft u het antwoord gevonden?