Je komt bij jouw algemene CRM instellingen via Instellingen > CRM > Algemene CRM instellingen.

Levering aan Particulieren:

Wanneer jij werkzaamheden verricht voor particulieren, selecteer hier dan 'Ja'. Met deze instelling kun je namelijk ook salestrajecten, projecten en facturen aanmaken op personen die je aanmaakt in de Simplicate CRM-module.

Tarief afspraken op CRM:

Het is mogelijk om op klantniveau tariefafspraken vast te leggen. 

Dit artikel geeft meer uitleg over tariefafspraken >

Extra velden beschikbaar:

Je kunt naast de algemene velden in Simplicate ook extra velden vastleggen. Wanneer je bij één van deze opties geen vinkje zet, wordt deze optie niet getoond in de CRM-module. 

De volgende velden te verbergen of te weergeven:

  • Relatiebeheerder
  • Branche
  • Bedrijfsgrootte
  • Interesses
  • SBI-code

Wanneer je één van de bovenstaande opties niet gebruikt, verberg deze dan.

Relatienummering:
In de CRM module kun je gebruik maken van relatienummering. Je kunt hierbij voor de volgende opties kiezen: 

  • Nee
  • Vrije invoer
  • Via teller

Druk op de knop hieronder voor meer informatie over het gebruik nummer voor relaties:

 

Heeft u het antwoord gevonden?