Je komt bij jouw algemene CRM-instellingen via Instellingen > CRM > Algemene CRM-instellingen.
Levering aan Particulieren:
Wanneer je werkzaamheden verricht voor particulieren, selecteer hier dan 'Ja'. Met deze instelling kun je namelijk ook salestrajecten, projecten en facturen aanmaken voor personen die je aanmaakt in de Simplicate CRM-module.
Tarief afspraken op CRM:
Het is mogelijk om op klantniveau tariefafspraken vast te leggen.
Extra velden beschikbaar:
Je kunt naast de algemene velden in Simplicate ook extra velden vastleggen. Wanneer je bij één van deze opties geen vinkje zet, wordt deze optie niet getoond in de CRM-module.
De volgende velden te verbergen of te weergeven:
Relatiebeheerder
Branche
Bedrijfsgrootte
Interesses
SBI-code
Wanneer je één van de bovenstaande opties niet gebruikt, verberg deze dan. Daarmee zorg je dat enkel relevante gegevens zichtbaar zijn.
Relatienummering:
In de CRM-module kun je gebruik maken van relatienummering. Je kunt hierbij voor de volgende opties kiezen:
Nee
Vrije invoer
Via teller
Druk op de knop hieronder voor meer informatie over het gebruik van nummering voor relaties: