Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesCRMInstellingen CRM
Algemene CRM-instellingen
Algemene CRM-instellingen

Bepaal welke extra velden je wel en niet wilt vastleggen voor je relaties

Jorike van Dijken avatar
Geschreven door Jorike van Dijken
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Je komt bij jouw algemene CRM-instellingen via Instellingen > CRM > Algemene CRM-instellingen.

Levering aan Particulieren:

Wanneer je werkzaamheden verricht voor particulieren, selecteer hier dan 'Ja'. Met deze instelling kun je namelijk ook salestrajecten, projecten en facturen aanmaken voor personen die je aanmaakt in de Simplicate CRM-module.

Tarief afspraken op CRM:

Het is mogelijk om op klantniveau tariefafspraken vast te leggen. 


Extra velden beschikbaar:

Je kunt naast de algemene velden in Simplicate ook extra velden vastleggen. Wanneer je bij één van deze opties geen vinkje zet, wordt deze optie niet getoond in de CRM-module. 

De volgende velden te verbergen of te weergeven:

  • Relatiebeheerder

  • Branche

  • Bedrijfsgrootte

  • Interesses

  • SBI-code

Wanneer je één van de bovenstaande opties niet gebruikt, verberg deze dan. Daarmee zorg je dat enkel relevante gegevens zichtbaar zijn.


Relatienummering:

In de CRM-module kun je gebruik maken van relatienummering. Je kunt hierbij voor de volgende opties kiezen: 

  • Nee

  • Vrije invoer

  • Via teller

Druk op de knop hieronder voor meer informatie over het gebruik van nummering voor relaties:

Was dit een antwoord op uw vraag?